بهترین سیب خشک عمده + قیمت خرید عالی

سیب خشک عمده هیچ گونه مواد نگهدارنده، شیرین کننده یا افزودنی دیگری ندارد و یکی از سالم ترین فرآورده ها می‌ باشد.

سیب خشک عمده

سیب خشک عمده

سیب خشک عمده دارای طعم شیرین و مطبوع است و این محصول به دلیل حذف رطوبت، عمر طولانی تری نسبت به سیب تازه دارد و می‌ توانید آن را به مدت طولانی نگهداری کنید.

این فرآورده به دلیل کاهش حجم و وزن، برای جا به جایی و نگهداری بسیار مناسب است.

این محصول به عنوان یک میان‌ وعده سالم و مغذی است و حاوی فیبر زیادی می باشد که می‌ تواند انرژی مورد نیاز برای فعالیت‌ های روزمره را فراهم کند.

سیب خشک نیازی به شستشو یا آماده سازی قبلی ندارد و می‌ توانید آن را به دیگر مواد غذایی مانند میوه خشک، آجیل ضافه کنید.

مشخصات سیب خشک عمده

مشخصات سیب خشک عمده

مشخصات سیب خشک عمده به این صورت است که معمولاً رنگ قهوه‌ای تیره دارد و رنگ سیب خشک می‌ تواند متفاوت باشد و بسته به نوع سیب و روش خشک کردن متغیر است.

این فرآورده در بسته‌ بندی های مختلف و استانداردی قرار دارد که مواد آلوده ای درون آن نفوذ نمی کند و شکل سالم خود را به خوبی حفظ می کند.

این نوع فرآورده خشک ارگانیک می باشد، به این معنی که در فرآیند تولید آن از کودها، سموم و آفت کش‌ های شیمیایی استفاده نشده است و این یکی دیگر از مشخصات می باشد.

این نوع محصول خشک شده کمترین رطوبت ممکن را دارد که دارای ماندگاری زیادی است.

خرید سیب خشک عمده

خرید سیب خشک عمده

هنگام خرید سیب خشک عمده سعی کنید محصول با کیفیت و تازه را انتخاب کنید، سیب‌ ها باید خشک، بدون علائم پوسیدگی، رنگ زیبا و بدون خراش باشند.

موقع خرید مطمئن شوید که سیب‌ های خشک در بسته‌ بندی مناسب و محکم قرار دارند بسته‌ بندی باید سیب‌ ها را در برابر آسیب‌ ها و ضربات محافظت کند و از ورود هوا و رطوبت جلوگیری کند.

هنگام خرید بررسی کنید که محصول دارای تاریخ انقضای مناسب می باشد که این نشان دهنده کیفیت بالای فرآورده است.

اطمینان حاصل کنید که فرآورده دارای رطوبت مناسبی است، محصول باید خشک و رطوبت اندکی داشته باشد، زیرا رطوبت بیش از حد می‌ تواند باعث پوسیدگی و خرابی فرآورده شود.

قیمت سیب خشک عمده + خرید و فروش

قیمت سیب خشک عمده به شرایط مختلف وابسته می باشد و کیفیت فرآورده از جمله رنگ، طعم، عطر و ترکیبات موجود در آن، می‌ تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد.

حجم و مقدار سیب خشکی که خریداری می‌کنید نیز می‌ تواند تأثیری در قیمت داشته باشد که با نوسانات مختلفی همراه است.

قیمت تقریبی این فرآورده با حجم یک کیلو حدود 180000 تومان الی 300000 تومان می باشد که با توجه به حجم خرید متغیر است.

برای تهیه این فرآورده خوشمزه از طریق راه های ارتباطی موجود با کارشناسان ما در سایت ارتباط برقرار نمایید تا شما را در امر خرید راهنمایی کنند و یک خرید مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *