خرید و قیمت انجیر خشک سفید عمده و فله

انجیر خشک سفید از خشکبارهای محبوب و بسیار خوش طعم است که سرشار از املاح فراوان می باشد و خاصیت گوناگونی دارد.

انجیر خشک سفید

انجیر خشک سفید

انجیر خشک سفید به بهترین صورت از انجیر های تازه و مرغوب تهیه می گردد و در تهیه آن از روش های مختلف استفاده می شود.‌

این نوع انجیر خشک به صورت کاملا بهداشتی از انجیرهای رسیده و اعلا تولید می گردد و یکی از خشکبارهای پر فروش صادراتی محسوب می شود.

انواع این محصول به صورت کاملا ارگانیک تهیه می گردد و سرشار از ویتامین و املاح مفید است که در سلامت بدن تاثیر زیادی دارد.

انجیر خشک سفید دارای طعم عالی است و فیبر فراوانی دارد و آن را می توان محصولی سالم و طبیعی به شمار آورد که به دلیل خواص فراوان مصرف بالایی دارد.

مشخصات انجیر خشک سفید

مشخصات انجیر خشک سفید

از بهترین مشخصات انجیر خشک سفید این است که دارای رنگی روشن می باشد که در انواع مختلف تولید می شود و به صورت بسته ای و فله عرضه می شود.

این نوع انجیر دارای بافتی نرم است که استفاده از آن را با چایی و روش های دیگر آسان نموده است.

انجیر خشک سفید در انواع مختلف تولید می گردد و آن را می توان محصولی ارگانیک به شمار آورد که سرشار از مواد معدنی و مغذی است.

طعم این محصول بسیار شیرین است که قند موجود در آن طبیعی است و جایگزینی عالی برای قند به شمار می آید که در رفع بیماری های گوارشی نیز بسیار مورد توجه است.

خرید انجیر خشک سفید

خرید انجیر خشک سفید

برای این که هنگام خرید انجیر خشک سفید درست عمل کنید و از خرید خود احساس رضایت نمایید لازم است که نکاتی را رعایت نمایید.

از نکات قابل توجه می توان به رنگ این نوع انجیر خشک اشاره کرد که رنگ آن هل چه روشن تر باشد نشان دهنده مرغوبیت بالاتر و تازگی بیشتر آن است.

مطمئنا هر چه این محصول تازه تر باشد از نظر ارزش غذایی بالاتر است و طعم بهتری نیز خواهد داشت که مشتری می تواند توجه به رنگ ظاهری آن خریدی درست داشته باشد.

همچنین مشتری هنگام خرید باید به انداره انجیر خشک سفید توجه نماید و نوعی از آن را انتخاب کند که درشت تر بوده و مواد زائد نداشته باشد.

قیمت انجیر خشک سفید + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک سفید را مراکز تولیدی با توجه به میزان کیفیت و روش تولید مشخص می نمایند.

مشتری برای این که به نرخ اصلی و نهایی انواع این محصول دست یابد، باید واسطه ها را کنار بزند و مستقیما از مرکز پخش آن را خریداری نماید.

قیمت تقریبی انجیر خشک سفید بین ۱۲۰/۰۰۰ تا ۲۰۰/۰۰۰ برای هر 600 گرم می باشد که با خرید آنلاین و انتخاب مراکز پخش معتبر می توان به قیمت تولیدی و کیفیت مرغوب انواع این محصول دست یافت.

برای این که بهترین انتخاب را داشته باشید و انجیر خشک سفید درجه یک را با کمترین قیمت خریداری کنید با مجموعه ما در تماس باشید و خریدی راحت و رضایت بخش را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *