جستجو کردن

خرید و قیمت انواع میوه خشک اصفهان

میوه خشک اصفهان از برترین و با کیفیت ترین نمونه های تولید شده در کشور می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

میوه خشک اصفهان

میوه خشک اصفهان

انواع و اقسام خوراکی ها و تنقلات در بازار مصرف موجود هستند ولی میوه خشک تولید شده در اصفهان یکی از سالم ترین تنقلاتی می باشد که طی چندین سال اخیر تولید و عرضه شده است.

این محصول خوشمزه فواید شگفت انگیزی داشته و خوردن آن همراه با سایر آجیل ها یا حتی چای می تواند برای بدن بسیار مفید واقع شده و سلامتی را برای فرد به ارمغان بیاورد.

نمونه مورد نظر در شرایطی کاملا بهداشتی و استریل با دستگاه های خشک کن صنعتی تولید گردیده و پس از بسته بندی در ظروف یا نایلون های مخصوص برای مصرف کنندگان ارائه می شود.

مشخصات میوه خشک اصفهان

مشخصات میوه خشک اصفهان

از مشخصات مهم و قابل توجهی که در میوه خشک مخصوص شهر اصفهان وجود دارد و می توان آن را مثال زد نرم و تازه بودن میوه ها می باشد که این مورد موجب خوردن راحت تر محصول می گردد.

مورد بعدی فواید آن می باشد یعنی خوردن میوه خشک به هضم بهتر غذا، رفع یبوست، کنترل وزن و پرهیز از خوردن خوراکی ها و شیرینی های مضر کمک بزرگی می کند.

مشخصه دیگر این محصول تنوع بالای طعم آن می باشد یعنی می توانید مطابق با علاقه خود میوه های ترش، شیرین و ملس را تهیه کرده و از مزه بی نظیر آن ها لذت ببرید.

خرید میوه خشک اصفهان

خرید میوه خشک اصفهان

اگر قصد خرید میوه خشک اصفهان را دارید توصیه می کنیم حتما موارد گفته شده در ادامه را به دقت مطالعه کرده و سپس با شناخت کافی خرید خود را به انجام برسانید.

  • حتما از فروشنده درخواست کنید محصولی تازه که دارای تاریخ انقضای مناسب است را در اختیارتان قرار دهد.
  • محصول را در مقدار کم خریداری و مصرف کنید تا میوه ها دچار کپک زدگی نشده و همواره نرم و تازه باقی بمانند.
  • بسته بندی سالم و بهداشتی محصول نیز نکته مهم دیگری می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا هر گونه ایراد در این زمینه ممکن است مشکل ساز شود.

قیمت میوه خشک اصفهان + خرید و فروش

قیمت میوه خشک اصفهان + خرید و فروش

المان های گوناگونی از جمله نوسان نرخ میوه های تازه، تامین مواد اولیه و سایر هزینه ها در کنار شرایط فعلی کشور موجب می گردد تا قیمت میوه خشک اصفهان به طور مداوم در حال تغییر باشد.

نرخ این محصول خوشمزه و پرخاصیت براساس وزن و مقدار میوه موجود در بسته بندی از ۵۷ هزار تومان شروع شده و تا ۱۶۰ هزار تومان هم ادامه دار است.

برای خرید میوه خشک تولید شده در اصفهان می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نموده و پس از گذراندن مراحل لازم در نهایت محصول درخواستی خود را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *