جستجو کردن

قیمت خرید آلبالو خشک مزمز + مشخصات، عمده ارزان

برای خرید آلبالو خشک مزمز مشخصات عمده ارزان آن را بیان می‌کنیم تا اگر قصد خرید این محصول با کیفیت را دارید بتوانید بهترین محصول را تهیه کنید.

آلبالو خشک مزمز

آلبالو خشک مزمز

آلبالوی خشکی مزمز یکی از بهترین و خوشمزه‌ترین تنقلاتی است که می‌توانیم به عنوان یک میان وعده سالم از آن استفاده کنیم.

آلبالوی خشک شده جز بهترین میوه‌های خشکی است که کودکان و بزرگسالان هم علاقه زیادی به خوردن آن دارند و طعم ترش آن را همه می‌پسندند.

این محصول بسیار مقویست و ارزش غذایی بالایی دارد و خانواده‌هایی که به سلامت فرزندشان اهمیت می‌دهند می‌توانند از این میوه خوش طعم و مقوی برای کودکان تهیه کنند.

برند مزمز سال‌هاست که در زمینه تولید انواع مختلف خوراکی‌ها و تنقلات فعالیت دارد و یکی از بهترین نوع محصولاتی که تا به امروز تولید کرده است آلبالوی خشک می‌باشد که در مدت زمان کوتاه تولید طرفداران زیادی پیدا کرده است.

مشخصات آلبالو خشک مزمز

مشخصات آلبالو خشک مزمز

اگر به دنبال خرید آلبالو خشک خوش طعم و بهداشتی هستید ما مشخصات آلبالوی خشک مزمز رو برایتان بیان می‌کنم.

این محصول در بسته‌بندی‌های ۵۰ گرمی و ۱۰۰ گرمی عرضه می‌شود آلبالوها درشت یکدست با هسته ریز می‌ باشد بافت آن در عین اینکه کاملاً خشک شده است نرم است و طعم ترش و نمکی دارد.

کاملاً بهداشتی تهیه شده و با پیشرفته‌ ترین و در جدیدترین تکنولوژی و در مدت زمان کوتاهی این محصول خشک شده و بدون دخالت دست آلبالوی خشک در بسته‌بندی‌های مناسب وکیوم شده و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

این برند تولیدی سعی کرده بهترین محصول را به صورت بهداشتی تولید کند، تمام محصولات و خشکبار آنها کاملاً شسته شده است و سپس آن را بسته‌بندی نموده اند.

خرید آلبالو خشک مزمز

خرید آلبالو خشک مزمز

یکی از دلایلی که ما پیشنهاد خرید آلبالوی خشک مزمز را به همه مشتری‌هایمان می‌دهیم کیفیت عالی، بهداشتی بودن و درشت و یکدست بودن این محصول است.

اما باید توجه داشته باشید که امروزه برندهای مختلفی سعی در رقابت با این محصول را دارند اما شما باید در نظر بگیرید که حتماً در هنگام خرید به نام و نشان برند مزمز توجه کنید.

بسته‌بندی این محصول به رنگ قرمز می‌ باشد و دارای تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته‌بندی است.

نشان اصالت کالا و همچنین سیب سلامت یکی از مهم‌ترین مشخصه‌ هایی است که شما می‌ توانید با خیال راحت از این برند آلبالوی خشک خریداری کنید.

آلبالوها نباید به هیچ عنوان دچار کرم خوردگی و یا خرابی باشد و یا اینکه در بسته‌بندی آن به هیچ وجه شما سنگ یا آشغال مشاهده نمی‌کنید.

قیمت آلبالو خشک مزمز + خرید و فروش

قیمت آلبالو خشک مزمز + خرید و فروش

قیمت آلبالو خشک مزمز نسبت به برندهای مشابه بسیار مناسب‌تر می‌باشد این محصول به خاطر طبیعی و ارگانیک بودن فروش بسیار بالایی دارد.

اما عوامل مختلفی بر قیمت این محصول تاثیرگذار است، هر چقدر که آلبالوها درشت‌تر و سالم‌تر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود و آلبالوهایی که ریز هستند یا اینکه کرم خوردگی در آن مشاهده شود ارزانتر است.

قیمت هر بسته ۱۰۰ گرمی آلبالوی خشک مزمز معمولاً در رنج قیمتی ۱۷ تا ۲۰ هزار تومان می‌باشد.

برای خرید بهترین خشکبار از برند مزمز سایتی را معرفی می‌کنیم که که بهترین نوع محصول را به فروش می‌رساند و بدون واسطه این محصول در دست مشتری قرار می‌گیرد

کافیست با درگاه‌های فروشی که در اینجا معرفی می‌کنیم تماس گرفته و سفارش خود را در حجم دلخواه و با قیمتی مناسب ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *