جستجو کردن

خرید و قیمت انواع موز خشک شده

موز خشک شده یکی از محصولات پر طرفدار است که در بسته بندی هایی کاملا بهداشتی و با قیمتی بسیار مناسب برای فروش وارد بازار می گردد.

موز خشک شده

موز خشک شده یک خشکبار مقوی و خوشمزه است که خوردن آن در طول روز و به عنوان میان وعده می تواند علاوه بر رفع گرسنگی، انرژی از دست رفته بدن را نیز تامین کند.

تولید و فروش موز خشک شده در طول چند سال گذشته با استقبال بالایی رو به رو شده است، معمولا موزها توسط دستگاه های مجهز با اندازه های یکدست برش خرده و سپس خشک می گردند.

موز خشک نیز به اندازه موز تازه دارای کالری و ویتامین است، مصرف این میوه به صورت چیپسی و خشک شده حتی می تواند انرژی بیشتری به بدن برساند.

مشخصات موز خشک شده

مشخصات موز خشک شده

برای اطلاع بیشتر شما عزیزان برخی از مهم ترین مشخصات موز خشک شده را در زیر آورده ایم:

  • به دلیل استفاده از دستگاه های خشک کن مکانیزه، موزها به صورت یک دست خشک شده اند و دارای رنگی روشن هستند.
  • برش موزها نیز به صورت یک اندازه انجام شده است، این محصول در بسته بندی هایی نایلونی و شفاف قرار گرفته که از ورود آلودگی به داخل آن ها جلوگیری می کند.
  • این محصول با اینکه کاملا خشک شده ولی دارای بافتنی نرم و آبدار است، موز دارای پتاسیم فراوانی است که می تواند مشکلات گوارشی را برطرف کند.
  • موزهای خشک شده حالتی کاملا ترد دارند.
  • در صورتی که در مکان مناسبی نگهداری شوند دارای ماندگاری بالایی هستند.

خرید موز خشک شده

اولین نکته برای خرید موز خشک شده توجه به نوع بسته بندی آن است، وجود پوشش و بسته بندی پلمپ شده می تواند از آلودگی های احتمالی در حین جا به جایی جلوگیری کند.

به علامت های درج شده بر روی بسته بندی که شامل تاریخ تولید، انقضا، پروانه بهداشت، علامت استاندارد می باشند دقت کنید.

ظاهر تمام موزها را بررسی کرده و از خرید محصولاتی که دارای رنگ های تیره، لک و یا بوی نامطبوع هستند خودداری کنید.

در صورتی که قصد دارید از این میوه برای پذیرایی و مجالس مهمانی استفاده کنید دقت کنید که موزها دارای اسلایس هایی یک اندازه باشند.

قیمت موز خشک شده + خرید و فروش

قیمت موز خشک شده + خرید و فروش

قیمت موز خشک شده با توجه به فاکتورهایی چون بسته بندی، برند، میزان کیفیت، یک دست بودن سایز و بسیاری دیگر دارای تفاوت است.

این خشکبار مقوی و خوشمزه را می توان در بسته های 100 گرمی و با قیمتی بین 60 الی 100 هزار تومان خریداری کرد، شما می توانید با خرید آن به صورت عمده هزینه تمام شده را کاهش دهید.

نکته قابل توجه اینکه خریدهای اینترنتی و غیر حضوری نیز تاثیر زیادی در کاهش هزینه خواهد داشت، هر چه میزان کیفیت موزهای خشک شده بیشتر باشد با قیمت های گران تری به فروش می رسند.

شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی و تلفن های فروشگاه با ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *