جستجو کردن

خرید و قیمت روز آلو بخارا مراغه آذربایجان

آلو بخارا مراغه آذربایجان از با کیفیت ترین نمونه ها به شمار می رود که فواید فراوانی داشته و در پخت بسیاری از غذاها کاربرد دارد.

آلو بخارا مراغه آذربایجان

آلو بخارا مراغه آذربایجان

لازم به توضیح است که بسیاری از افراد برای طبخ خورش یا غذاهای محلی مواد اولیه خاصی مثل آلو بخارا مخصوص مراغه آذربایجان را استفاده می کنند زیرا این نمونه طعم فوق العاده ای به غذای آن ها می بخشد.

محصول مورد نظر پس از چیدن آلو های تازه روی درخت های جنگلی جمع آوری شده و سپس طی مراحلی خاص در خانه به روش سنتی یا در کارخانه ها با دستگاه های مخصوص خشک و آماده می شوند.

این آلو ها سرشار از ویتامین، آهن، املاح معدنی هستند و به همین منظور مصرف آن به صورت تنقلات یا داخل غذا می تواند منجر به سلامتی افراد و پیشگیری از بروز سرطان در افراد شود.

مشخصات آلو بخارا مراغه آذربایجان

مشخصات آلو بخارا مراغه آذربایجان

یکی از ویژگی های آلو بخارا مخصوص منطقه مراغه استان آذربایجان شکل ظاهری آن می باشد که کمی درشت بوده و پوست آن بر اثر خشک شدن چروک است که این ها ظاهر محصول را تشکیل می دهند.

محصول مورد نظر طعم بی نظیری داشته و در کنار آن نیز از خواص شگفت انگیزی در زمینه پیشگیری انواع سرطان ها، برطرف کردن یبوست، از بین بردن عفونت و غیره بهره مند می باشد.

این آلو ها در رنگ های زرد و سیاه تولید گردیده و در بازار موجود هستند بنابراین افراد می توانند با اتکا به این ویژگی و توجه به نیاز خود بهترین محصول را تهیه و مصرف نمایند.

خرید آلو بخارا مراغه آذربایجان

خرید آلو بخارا مراغه آذربایجان

حین خرید آلو بخارا مراغه آذربایجان به کیفیت و تازگی آن دقت کرده و مطمئن شوید که هیچ گونه خرابی یا لکه های سیاه بر روی آلو ها وجود نداشته باشد زیرا این موارد نشان دهنده کیفیت پایین محصول هستند.

محصول مورد نظر باید کمی نرم بوده و بیش از حد خشک و چروک نباشد زیرا در این صورت مدت زیادی از تولید آن گذشته و به عبارتی خواص و ویژگی های خود را از دست داده است.

توجه داشته باشید که آلو بخارا باید دارای بسته بندی سالم باشد و حتما از خرید نمونه های فله خودداری کنید زیرا این نمونه ها در معرض میکروب های موجود در محیط قرار داشته و بهداشتی نیستند.

قیمت آلو بخارا مراغه آذربایجان + خرید و فروش

قیمت آلو بخارا مراغه آذربایجان + خرید و فروش

قیمت آلو بخارا مراغه آذربایجان با توجه به نوع، رنگ و کیفیت آن به صورت متغیر تعیین می گردد ولی در این میان برخی از عوامل مانند شرایط بازار و نوسانات موجود نیز در این زمینه تاثیر گذار هستند.

بازه جدیدی که برای این محصول تعریف شده بین ۳۹ هزار تومان الی ۱۴۰ هزار تومان است که علت تفاوت این نرخ ها نوع بسته بندی، مقدار و تازگی و سایر ویژگی های موجود در محصول می باشد.

خریداران ارجمند از هر جای کشور می توانند به آسانی با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نموده و بعد از دریافت مشاوره درباره روند خرید و ویژگی های محصول در نهایت سفارش خود را ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *