جستجو کردن

قیمت خرید انجیر خشک صادراتی + مشخصات، عمده ارزان

انجیر خشک صادراتی یکی از بهترین خشکباریست که سالانه بخش عمده ای از تولید ان برای صادرات عرضه می‌شود و باعث ارزآوری به داخل کشور می‌گردد.

انجیر خشک صادراتی

انجیر خشک صادراتی

انجیر خشکی صادراتی جزو بهترین و مرغوب‌ترین نوع انجیرهای تولید شده در ایران می‌باشد.

به خاطر کیفیت فوق العاده‌ای که دارد برای صادرات به بسیاری از کشورهای اروپایی آمریکایی و کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال می‌گردد و مشتری‌های بسیار زیادی دارد.

این انجیرها در طب سنتی مصرف آن بسیار توصیه می‌ شود چرا که خواص بیشمار آن به سلامت بدن کمک می‌کند.

منبع غنی از سدیم، پتاسیم، کلسیم، فیبر و منیزیم می‌باشد و می‌توانید به عنوان یک مکمل طبیعی برای سلامت بدن خود از آن استفاده کنید.

مصرف خیس شده آن می‌تواند به پاکسازی دستگاه گوارش کمک کند و جزو بهترین‌ محصولات تولید شده‌ در ایران است که طرفداران زیادی دارد.

مشخصات انجیر خشک صادراتی

مشخصات انجیر خشک صادراتی

مشخصات انجیر خشک صادراتی مرغوب را بیان می‌کنیم تا اگر شما در زمینه خرید و فروش این محصول فعالیت دارید بتوانید بهترین محصولات را تهیه نمایید.

شکل ظاهری این انجیرها نسبت به انجیرهای دیگر متفاوت است این انجیرها به صورت دستچین شده تهیه می‌شود و در بسته‌ بندی‌های بسیار اصولی استاندارد و شکیل و زیبا عرضه می‌گردد.

شکل ظاهری متفاوت و بسته‌بندی خاص آن باعث می‌شود به جذب مشتری منجر گردد.

همچنین این انجیر بسیار بافت نرمی دارد و طعم شیرین و خاص آن را همه دوست دارند و خاصیت ملین بودن آن باعث می‌شود که به بهبود دستگاه گوارش کمک کند، کاملاً ارگانیک و طبیعی است که طرفداران زیادی دارد.

خرید انجیر خشک صادراتی

برای خرید انجیر خشک صادراتی شما باید به نکاتی که در بالا ذکر کردیم توجه داشته باشید تا بتوانید این محصول را به صورت مرغوب و آرگانیک خریداری کنید و به کیفیت این محصول هم اطمینان داشته باشید.

این محصول بسته‌ بندی آن باید از یک شرکت معتبر باشد، شرکت مورد نظر بتواند بهترین بسته‌ بندی را برای صادرات انجیر در نظر بگیرد.

تاریخ تولید و انقضا برای بسته‌ بندی‌ها حک شده باشد و اینکه دارای نشان استاندارد و سیب سلامت باشد.

بافت نرم و شیرین آن کاملاً حفظ شده باشد و اینکه هیچگونه خرابی، کپک زدگی یا کرم خوردگی در بسته‌بندی‌ها مشاهده نشود تا یک صادرات خوب و بی‌ نقص صورت بگیرد.

قیمت انجیر خشک صادراتی + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک صادراتی + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک صادراتی بسیار بالاتر از انجیرهای دیگر می‌باشد، این انجیرها به خاطر کیفیت بسیار بالا و مرغوب بودن قیمت بالاتری دارد.

به خاطر اینکه یک محصول صادراتیست قیمت ارز هم بر قیمت آن تاثیرگذار است و همچنین کیفیت و مرغوبیت محصول و نوع بسته‌ بندی هم می‌تواند بر قیمت تاثیر بسزایی داشته باشد.

این محصول در بازار در بسته‌ بندی‌های ۵۰۰ گرمی چیزی حدود 100 تا 200 هزار تومان برآورد قیمت دارد.

اگر تمایل دارید انجیر خشک را به صورت صادراتی خریداری کنید ما در زمینه فروش و صادرات این محصول فعالیت داریم.

می‌توانیم بهترین محصول را به شما ارائه بدهیم، می توانید به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی سایت ما را دنبال کرده و سفارش محصول خود را به ما بدهید و با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *