جستجو کردن

قیمت انجیر خشک سیاه + پخش تولیدی عمده کارخانه

انجیر خشک سیاه بافت نرم و مرطوبی دارد، علاوه بر این از طعم بی نظیری برخوردار است و کاملا خالص می باشد.

انجیر خشک سیاه

انجیر خشک سیاه هیچگونه مواد افزودنی ندارد و کاملا سالم می باشد، همچنین این نوع فرآورده دارای بسته بندی استاندارد و خاصی است.

این محصول دارای بافتی نرم و لطیف می باشد که طعم شیرینی دارد و در دسرها، تزئینات کارایی بسیار زیادی دارد.

انجیر خشک سیاه به دلیل خشک شدن، وزن کمتری نسبت به انجیر تازه دارد و برای حمل و نگهداری آسانتر است همچنین، در مقایسه با انجیر تازه، ماندگاری طولانی‌ تری دارد.

این فرآورده به دلیل خشک شدن، مصرف آسانی دارد و نیازی به شستشو و پاک‌ کردن قبل از مصرف ندارد.

این فراورده در اندازه ها و اسلایس های مختلفی موجود میباشد.

 

مشخصات انجیر خشک سیاه

مشخصات انجیر خشک سیاه به این صورت است که رنگ تیره‌ تری نسبت به سایر انواع انجیر خشک دارد و ظاهر آن معمولاً سیاه و یا رنگ بنفش تیره است.

انجیر خشک سیاه به دلیل کمترین میزان رطوبت ممکن در میان انواع محصولات، دارای ماندگاری بالاتری است.

این فرآورده دارای بافتی چسبنده است، این بافت و قوام برای مصرف آسان و مزه‌دهی بهتر انجیر خشک سیاه مهم است.

این نوع محصول دارای طعم شیرین و مطبوعی است که علاوه بر این در کاملا بهداشتی می‌ باشد و در بسته بندی های محکمی قرار دارد.

این محصول عموماً بدون استفاده از مواد نگهدارنده تولید می‌ شود و به صورت طبیعی خشک می‌ گردد که این یکی دیگر از مشخصات است‌.

خرید انجیر خشک سیاه

خرید انجیر خشک سیاه

هنگام خرید انجیر خشک سیاه به رنگ آن توجه کنید باید تازه و براق باشد، فرآورده های خشک پر رنگ و درخشان، علامت خوبی برای تازگی آنها هستند.

این فرآورده باید خشک و بدون رطوبت باشد همچنین، باید خالص و بدون سفیدی‌ های غیرمعمول باشد و موقع خرید باید به این نکات دقت کنید.

هنگام خرید توجه کنید که انجیر خشک سیاه در بسته‌بندی مناسب و محکم قرار داشته باشد، بسته‌بندی باید ضد رطوبت و محکم باشد تا از تغییرات رنگ و طعم جلوگیری شود.

موقع خرید مطمئن شوید که تاریخ انقضای فرآورده ای که قرار است خریداری کنید، مناسب است و تا زمان استفاده از محصول تازه می باشد.

قیمت انجیر خشک سیاه + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک سیاه + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک سیاه به پارامترهای گوناگونی وابسته است و میزان تولید و تقاضای محصول در بازار می‌ تواند برروی قیمت تأثیر بگذارد.

شرایط آب و هوایی در مناطق تولید محصول می‌ تواند بر کیفیت و میزان محصول تأثیر بگذارد که با نوسانات متعددی همراه می باشد.

قیمت تقریبی این فرآورده خوشمزه با وزن 1000 گرم حدود 190000 تومان الی 230000 تومان می باشد که با توجه به حجم خرید متغیر است.

شما مصرف کنندگان محترم برای دریافت اطلاعات ضروری در رابطه با این محصول می‌ توانید با کارشناسان حرفه ای ما در تماس باشید و خوش طعم ترین فرآورده را تهیه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *