جستجو کردن

خرید انجیر خشک تیزابی + قیمت عالی با کیفیت تضمینی

انجیر خشک تیزابی به دلیل تولید اصولی از کیفیت بی نظیری برخوردار بوده و از لحاظ شکل ظاهری نیز کاملا یکدست و بدون هرگونه خرابی است.

انجیر خشک تیزابی

چندین سال پیش برای تولید انجیر خشک از روش های سنتی استفاده می شد که در این بین زمان زیادی نیاز بود ولی امروزه با استفاده از موادی خاص تولید این محصول به روش تیزابی انجام می گیرد.

محصول مورد نظر در مدت زمان کوتاه تر و با کیفیت بهتری تولید می شود و حتی این روش موجب می گردد تا کیفیت نمونه ها به خوبی حفظ شده و هیچ انجیر خشکی خراب یا ضایع نشود.

این نمونه از خواص بسیار زیادی برخوردار بوده و خوردن آن می تواند انواع مشکلات و درد های معده را تسکین بخشید و با تقویت بنیه بدن به درمان بیماری های دیگر نیز کمک شایانی کند.

مشخصات انجیر خشک تیزابی

مشخصات انجیر خشک تیزابی

ماندگاری بالای انجیر خشک از نوع تیزابی جزو مشخصات برتر آن به حساب می آید زیرا نمونه هایی که به روش سنتی تولید شده اند در مدت زمانی کوتاه کپک زده و خراب می شوند ولی نمونه های تیزابی این مشکل را ندارند.

رنگ محصول مورد نظر کاملا روشن و شفاف می باشد که این ویژگی ظاهری در ترغیب افراد به استفاده از این محصول خوشمزه نقش مهمی را ایفا می کند.

بافت این نوع انجیر های خشک کاملا ملایم می باشد که این مشخصه موجب می گردد تا حین خوردن آن حس خوبی در مصرف کننده ایجاد شود.

این محصول از وزن سبکی برخوردار می باشد که این مورد نشان می دهد نمونه کیفیت بسیار بالایی دارد.

خرید انجیر خشک تیزابی

خرید انجیر خشک تیزابی

سعی کنید در زمان خرید انجیر خشک تیزابی به کیفیت و تازه بودن آن توجه ویژه ای نشان دهید زیرا در این صورت می توانید محصولی درجه یک را بدون پوسیدگی و خرابی تهیه نمایید.

به تاریخ انقضای محصول نیز دقت کنید زیرا تولید کنندگان براساس شرایط و کیفیت نمونه ها زمان مصرف مناسبی را مشخص کرده اند تا مصرف کنندگان بتوانند از مرغوبیت و تازگی انجیر خشک لذت ببرند.

نمونه های بسته بندی شده تمیز تر بوده و در کنار این موضوع وزن و مقدار مشخصی هم دارند بنابراین می توانید با انتخاب این محصولات از سلامت آن ها مطمئن شوید.

دقت کنید تا برند شرکتی که محصول مورد نظر را بسته بندی کرده است کاملا معتبر و قانونی باشد.

قیمت انجیر خشک تیزابی + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک تیزابی + خرید و فروش

نوسانات موجود در بازار باعث می شوند تا قیمت انجیر خشک تیزابی با تغییراتی مواجه شود که این نوسانات شامل کیفیت، برند شرکت تولید و بسته بندی کننده، نرخ دلار و غیره هستند.

با توجه به موارد گفته شده و هزینه هایی که برای تولید این محصول نیاز است قیمت محصول را به صورت به روز اعلام می کنند تا مشکلی در روند فروش آن به وجود نیاید.

این محصول بسته به حجم انجیر موجود در بسته بندی، روش فروش بسته بندی یا فله ای کیلویی 240 هزار تومان تا 380 هزار تومان عرضه گردیده و به فروش می رسد.

مشتریان عزیز می توانند برای ثبت سفارش خود از طریق این سایت اقدام کنند و برای انجام این کار تنها لازم است با شماره های زیر تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *